lördag 8 april 2017

$ och råvaror inför veckan

BRENT: I BEAR långsiktigt, BULL på mellanlång sikt och jag räknar med BEAR på kort sikt.
Jag söker en primärvåg B runt fib 50 (strax över 40) innan jag räknar med mer ordentliga uppgångar till runt 85 området.



KOPPAR:
BEAR på Lång sikt, BULL på medellång och jag räknar med BEAR på kort sikt.



GULD och SILVER:

BEAR på medellång sikt och BULL på kort sikt. 
Guld fortsätter upp i det som jag räknar med är en rekyl för ett tertiär B, som kan ta GULD upp mot 1300 nivån. I den rörelsen tolkar jag det som GULD har gjort minut a och b och har i ett avslutande c gjort en våg 1 och 2 ligger i 3:an nu - om riktigt ska en mindre rekyl ner komma för en avlsutande våg upp innan t-B kan vara inne. 




USD/SEK

Är i BULL på lång, medel och nu också på kort sikt.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar