söndag 18 december 2016

Enskilda aktier inför veckan

3 kommentarer:

  1. Tack för reflektionen om Fing b.

    Jag behövde din synpunkt då jag tog A=C på den sista toppen, inte den högsta toppen som du gör. Jag insåg före att jag hade ett problem med var mitt C startade, men jag var inte tillräckligt noggrann. Eller uthållig, kanske är bättre. Det hela kräver en hel del ihärdighet. Bra där.

    Drar man lite parallella kanaler blir ingen glad....(Jag vet inte om det var gamle Jonnerhag eller annan jag snappade knepet att låta, t ex C, vara lika med den geografiska punkten mitt emellan två senaste topparna dragen från toppen före dessa. När det inte stämmer ger det en ny trendriktning. Hemmakokt, men användbart slöa dagar.

    Gillade dina verkstadsgenomgångar.

    SvaraRadera
  2. Index analysen från igår SP500
    Du har 1810 från feb 2016 som en C2 vilket är mindre än FIB 0,236
    Känns klent när du vill ha ner 2:or till minst 0,618
    Möjligheten för räkning med pågående Primär 5 finns nog kvar
    I synnerhet om man tar hänsyn till utseende på MACD-RSI-Stochastic

    http://www.bilddump.se/bilder/20161218142942-84.217.232.228.PNG

    SvaraRadera