söndag 11 oktober 2015

Enskilda aktier i OMX30 inför veckan

3 kommentarer:

  1. Hej Roasan,

    Jätteroligt att du är tillbaka & att det "enbart" var datorstrul!

    Jag kan flika in igen att SSAB är väldigt spännande ur ett vågperspektiv.
    Möjligt har vi satt SC botten på 25.50kr (du gav intervallet 19/27 för möjlig botten). Därefter har jag 5 vågor upp, där 3an subindelas i sina egna 5 vågor, till vad jag ser som en större våg 1 till ~39kr. Nu väntar jag mig ett ABC ner till större våg 2 runt 32/30kr. Notera weekly gap, som i regel alltid stängs i SSAB, på 30kr - det kan vara target för större våg 2. Spännande tider i aktien!
    Har du några tankar på det, Roasan?

    Hälsningar,
    Daniel Workinn

    SvaraRadera
    Svar
    1. För den som vill ha bild;
      http://s17.postimg.org/en097bz32/Screen_Shot_2015_10_12_at_16_12_56.jpg

      Hälsningar,
      Daniel Workinn

      Radera
    2. Hej Daniel - SSAB reagerade som man vill se i ett målområde, utan tvekan och med 5 vågor upp, för en botten - nu vill jag se en högre botten - men jag sätter sekundärtrends 1 på 34 och skulle vilja se en nedgång till 26,50 - 28 området för en 2:a - om den nu inte är förlängd, som du verkar vara inne på - då ska den fortsätta upp utan större rekyl. Kul att du gick på den /roasan

      Radera