lördag 13 juni 2015

OMX30 inför veckan


2 kommentarer:

  1. Hej Roasan! Vill tacka dig för de proffsiga analyser du lägger upp varje vecka utan undantag.

    Jag saknade dock en uppdatering om DAX i dagens video (och skulle även uppskatta mer djupgående analyser av DAX i framtiden om detta är möjligt). Jag ser själv DAX som mycket renare i sitt vågmönster än mindre likvida börser som t.ex OMX.

    Vad har du för tankar om DAX inför nästa vecka? Jag tycker mig se en alternativ möjlighet att DAX och OMX skulle kunna vara i en minutvågs 2:a (som DOW) och ska fortsätta upp efter högre botten. Jag ger dock detta scenario lägre sannolikhet just nu men ser det inte som omöjligt.

    Hur ser du på detta?


    Med vänliga hälsningar

    SvaraRadera
  2. Ja jag glömde bort DAX - sorry går för fort ibland - håller med dig om dess värde också - har tagit över som ledande för Europa framför London, enligt mig.

    Jag ska se om jag kan lägga upp en enskild med text./roasan

    SvaraRadera