måndag 15 juni 2015

OMX30 - inför tisdag


3 kommentarer:

  1. Ja du idag drog det iväg lite på nedsidan. Bra uppdaterad chart! Vad är syftet med att skriva ut antalet punkter i lila 1-2 och orange/gul III-IV ?

    Min känsla är att vi ev kan ligga en trend högre än det som är utmärkt i charten. Dvs nano egentligen är mikro och att mikro egentligen är minut. Tror det kan vara så speciellt om primär 4 skulle visa sig bli vid 1500-1520 nivån. Skulle det visa sig bli lägre ner mot kanske 1400-nivån, så håller jag helt å hållet med din tes. Vad tror/känner du för dessa tankar?

    Å tack förresten för intressanta video-bloggar från helgen, tummen upp som vanligt!!!

    SvaraRadera
  2. Hej Marcus - syftet är inget annat än att räkna vågor - drar OMX30 ned strax under 1560 innan rekyl upp som bryter den korta kanalen, räknar jag med att det är en minut 1:a. Fortsätter OMX30 ned i kanalen mot 1505 - 1520 så räknar jag med att det är en förlängning i min korta räkning och snäpper upp den till minut vågor med delvågor. /roasan

    SvaraRadera
  3. Uppfattat, då är jag helt med i tänket! Tack för svaret!

    SvaraRadera