torsdag 9 april 2015

OMX30 - inför fredag


2 kommentarer:

  1. Tjena Roasan,

    Vill börja med att säga att jag uppskattar dina färdigheter och faktumet att du delar med dig av dem. Mycket pricksäkra!

    Räkningen du är inne i så letar du avslutande c-vågor. Vad skulle kunna få dig att tolka situationen annorlunda? Högre toppar än b:na?

    Jag är relativt grön på Elliot men lär mig med iver för var dag. Dina tankar hjälper mycket!

    Hälsningar

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej Daniel - ja högre toppar är ett bra kriterium men helst också med impuls rörelse i de korta sekvenserna - tycker fortsatt att det är överlappande för US och OMX30 - dock har DAX och Euronext möjliga impulsiva mönster i det korta - så inget 90 - 10 läge för min räkning för min räkning i det korta - men någon % övervikt för att det är en mindre våg ned kvar.

      Kul att du gillar bloggen

      /roasan

      Radera