onsdag 18 februari 2015

OMX30 - inför torsdag


2 kommentarer:

  1. Hej Roasan..nu när rapporterna är klara skulle du tänka dig och göra en genomgång av Enskilda aktier som du brukar???...Boliden har rusat ...Vigmed bottnat?..Sandvik har jag sålt och är nyfiken var du har våg 2 (85kr?)...tack på förhand!!

    SvaraRadera
  2. Hej Coach - visst, om jag hinner kör jag igenom enskilda aktier på Söndag, kan vara nyttigt då OMX30 verkar kunna få in en Primärvågs 3:a i mars.

    Grattis till Sandvik, dock ser min tolkning ut som det kan finnas några små vågor kvar att ge, kanske upp strax under 100 innan en sekundärtrends 1:a är inne, bryts dock 90,50 ned nu innan 97-100 är uppnått, så är nog 1:an inne. När den väl är inne måttar vi in fib 61,8 till fib50, så 82-85 kan vara ett bra mål, men låt oss först se att den toppar ur.

    Vigmed tycker jag fortsatt rör sig i ett BEAR mönster, men den har jag inte kikat in i detalj, ska försöka kika in mer noga. Här är en klar varning på sin plats gällande om omsättningen är tillräcklig för en analys med okey sannolikhet.

    Lycka till,

    SvaraRadera