lördag 23 augusti 2014

OMX30 - inför veckan


2 kommentarer:

  1. Hej! Helgerna är ju lite jobbiga då börsen är stängd - nu går de lite bättre då jag alltid har din veckoanalys o se fram emot :-) Spännande läge nu! Hur länge har du hållit på med detta? Lever du på din trading? Ha det gott o lycka till! Mvh Joakim

    SvaraRadera
  2. Hej Joakim, Började -98 och var med om -98 - 00 resan och -00 till -02, med de svängningarna började jag så smått intresserad mig för EW. Lever inte på trading, men planen är en tidig pension :-) - kör mest i de längre cyklerna (primär och sekundär trend) - position och swing trading - Daytrading är inte mitt "game", kräver andra egenskaper. Kul att du gillar analyserna - genom att dela ut dom på bloggen, så är jag väldigt mycket bättre på att följa min egna "plan" ;-)

    Lycka till i veckan /roasan

    SvaraRadera